Un crez pentru cei care au suferit

I-am cerut lui Dumnezeu putere,ca să pot reuşi
M-a făcut slab,ca să învăţ să mă supun cu smerenie…
Am cerut sănătate,ca să pot face lucruri mari,
Mi s-a dat infirmitate, ca să pot face lucruri mai bune…
Am cerut bogăţii, ca să pot fi fericit.
Mi s-a dat sărăcie, ca să pot fi înţelept…
Am cerut putere, pentru ca oamenii să mă laude.
Mi s-a dat slăbiciune, pentru ca să simt nevoia lui Dumnezeu…
Am cerut să primesc toate lucrurile bune din lume, ca să mă pot bucura de viaţă.
Mi s-a dat viaţă, ca să mă pot bucura de toate lucrurile…

Nu mi s-a dat nimic din ce am cerut- ci doar am sperat să primesc.

Sunt printre oameni cel mai binecuvîntat!

Roy Campanella

Lasă un răspuns

